Han trekkes mot alt som er orange og snuser ivrig etter godsaker, kanskje godterier, eller i verste fall små barn med orange ryggsekk! Han dukker opp fra kumlokk, bak busker og søppeldunker…
Han står på
lur på parkeringsplassar bakom buskar, bilar og sykkelstativ, alltid på jakt
etter eit byte han kan sette dei skarpe tennane sine i. Den kraftige halen
svinger med valdsam kraft når han roter gjennom avfallsdunkar og på
søppelfyllingar, på leiting etter lakris som han er heilt vill etter.
Med
sylkvasse klør som han kan kan klippe med, er det nærast ingen ting som kan
stoppe han. Blir han irritert punkterer han sykkeldekket ditt så du må gå heim! Se opp for
dette forferdelege dyret når du skal tømme søpla i søppeldunken, eller når du
skal gå til bilen din ein mørk ettermiddag etter jobb.
Pass for all
del på dei søte små barna dine!! Den tyranniske søppelsnoken er valdsam og
brutal og han sparer ingen!
Eller på
toalettet!
Ja, han Jan Tyrann må ein passe seg for seint og tidleg!
Å lage dette fantasidyret var ein del av eksamenoppgåva vi på kunst og handverk fekk . Det var ein morosam prosess, frå vi byrja med ein leirklump, til vi hadde dyret og historia ferdig. Det blei mange artige dyr og like mange artige historiar. Vi studentane flira mykje undervegs og hadde det veldig morosamt!
Vi skulle og fotografere dyret i ulike situasjonar og skrive ein samensatt tekst med bilete og fakta om dyret vårt til slut.
Oppgåva satte meg på sporet til mange gode idear som eg kan nytte i skulen. Ein slik oppgåve som dette kan godt gjennomførast med elevar i skulen. Då får ungane verkeleg boltre seg i fantasi og kreativitet. Oppgåva kan vere tverrfagleg med norsk og elevane kan få i oppdrag å skrive ei historie om dyret sitt, lage samansatte tekstar eller kanskje ei billedfortelling i Photostory. Dette kan gjøres i grupper der historia handlar om fleire dyr, og elevane kan lage både tekst og leggje til tale til bileta. Det trur eg ville vore eit spanande prosjekt!
Du er utrolig flink og kreativ, både med det praktiske og det skriftlige arbeidet! Kjempemorsomt at du lagde et innlegg om dette prosjektet i bloggen din.
SvarSlettJeg tror også dette er midt i blinken som opplegg på barnetrinnet, og jeg kan lukte motivasjon lang vei! Kanskje kunne det også vært planlagt som en storyline?
Takk Ina, har egentlig strevd med å finne på noe å skrive om i bloggen, men så drømte jeg om GLU dyret i natt og tenkte det kunne være et tips til en undervisningsaktivitet med elever på skolen. Storyline er så absolutt en mulighet. Tenk deg at alle i klassen har laget hver sine dyr og kulisser der det kan foregå mye forskjellig. Det er jo bare fantasien og tiden som begrenser hva man kan gjøre med et sånt prosjekt :)
SvarSlettTommeln opp for dæ Linda! Han va drit tøff! =)
SvarSlettTusen takk Kristine :)
SvarSlettDette var morsom lesing Linda :)
SvarSlettTusen takk Anniken :)
SvarSlett